1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Для дому Для компанiй
Електроенергiя Теплоенергiя
Питання-відповідь
Довідки та загальні питання
Для клієнтів КИЇВЕНЕРГО цілодобово працює контакт-центр...
У разі відключення квартири/будинку від електропостачання за заборгованість, побутові клієнти отримують повідомлення про відключення за 30 днів до дати відключення...
Ви можете зателефонувати на Лінію довіри СКМ за телефоном 0800-60-0777 або скористатись формою звортного зв’язку на сайт...
Мiж енергопостачальною компанiєю i споживачами електричної та теплової енергiї встановлюються так званi «межi розподiлу», що закрiплюються у договорах. Так, наприклад,...
​Кожен із клієнтів КИЇВЕНЕРГО може задатися питанням, а чи зобов’язаний він впускати до квартири незнайомих людей, які представилися працівниками компанії та пояснили, що їх візит пов'язаний з перевіркою приладу обліку спожитої електроенергії або лічильників гарячого водопостачання.   Діяльність енергопостачальної компанії ...
Багатоквартирний будинок У разі, якщо у квартиру багатоквартирного будинку подається напруга за межами номінальної, необхідно звернутися до балансоутримувача будинку — ЖЕО/ОСББ, що обслуговує Ваш будинок, уточнити можливу причину та, за необхідності, викликати чергового електрика.
Для замовлення послуги Якщо Ви хочете замовити послугу в КИЇВЕНЕРГО — Вам потрібно повідомити свої персональні дані (ім’я, особовий рахунок, а...