1588 або
(044) 202-1588
згідно з тарифами відповідного оператора зв'язку
Новини
06 вересня 2017

КИЇВЕНЕРГО нагородило переможців акції «Розумна винагорода»

Image_ua_bigs
 
4 вересня серед майже 760 тис. особистих рахунків з електроенергії клієнтів, які станом на 31 серпня 2017 року не мали заборгованості перед КИЇВЕНЕРГО, за принципом випадкового вибору комп’ютера, визначено двох переможців. Ними стали київські родини Лукіних та Батичків.


Сьогодні переможці акції отримали свої подарункові сертифікати на багатозонний лічильник електроенергії Iskra, послугу з заміни електролічильника та набір енергоефективних товарів «Розумний WATT», до якого входять світлодіодні лампочки, «розумні» розетки та інструкція з використання задля максимальної економії електроенергії. 
 
«Нам дуже приємно отримати винагороду за свою дисциплінованість у розрахунках за спожиту електроенергію. Дуже приємно і несподівано!», – говорить переможниця бізнес-тренер Наталя Батичко.
 
«На своїх заняттях я багато розповідаю дітям про необхідність збереження довкілля й раціонального використання природних ресурсів. Вся моя родина й раніше намагалася бути енергоефективною. Ми давно користуємося світлодіодними лампочками, але про багатофазний лічильник електроенергії та розетки з таймерами лише чули, а зараз отримали можливість їх випробувати», – доповнює переможниця акції майстер рукоділля Катерина Лукіна.



В.о. директора СВП «Київська енергопостачальна компанія» ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» Віктор Мельников, вітаючи переможців, зазначив, що КИЇВЕНЕРГО цінує кожного клієнта і працює над тим, аби не тільки поліпшувати якість та надійність надаваних послуг, але й підвищувати рівень обслуговування. 
 
«Зараз уся вітчизняна енергетика переорієнтовується на потреби клієнта. Ринкові реформи вимагають від енергокомпаній не лише надійного постачання тепло- та електроенергії, але й здатності якісно задовольняти попит клієнтів на інформацію щодо можливості заощаджувати енергоресурси. Що стосується сервісної інфраструктури, то КИЇВЕНЕРГО однією з перших енергокомпаній України розпочало впроваджувати європейську модель обслуговування клієнтів: створені зручні веб-сервіси, серед яких «Особистий кабінет з електроенергії» та «Особистий кабінет з гарячої води та опалення», розвивається контакт-центр 15-88, працюють 13 Центрів обслуговування, де окрім консультацій щодо тепло- чи електропостачання клієнти можуть отримати відповіді на питання щодо раціонального використання та заощадження енергоресурсів. Окрім того, у партнерстві з ДТЕК ЕСКО на сайті КИЇВЕНЕРГО була запроваджена карта енергоефективності житлового сектору Києва», – підкреслив Віктор Мельников.


Зауважимо, кілька років поспіль компанія ДТЕК ЕСКО є партнером КИЇВЕНЕРГО з енергоефективності. Клієнтам пропонують послуги з енергоаудиту та консультації з енергозбереження. А нещодавно у Центрах обслуговування КИЇВЕНЕРГО з’явилась ще одна спільна пропозиція  – комплект енергоефективних товарів «Розумний WATT», який у якості заохочення отримали переможці акції «Розумна винагорода».
 
«Розумний WATT» допомагає заощаджувати витрати на електроенергію, роблячи життя людей комфортнішим. Комплексний підхід від використання всіх товарів в наборі дозволяє зекономити до 50% сімейних витрат на електроенергію. Щоб допомогти клієнтам обрати оптимальні рішення з економії серед чималої кількості різних порад, брендів і продуктів, ми створили готове пакетне рішення, яке є простим, зрозумілим і може бути адаптоване під персональні потреби більшості сімей», розповів директор ДТЕК ЕСКО Євген Бушма.